projekty wielostronicowe / identyfikacja wizualnA /
opakowania / opieka kreatywna

oferta 
jak mogę pomóc?

Publikacje, e-booki

Projekty wielostronicowe to przede wszystkim element wizerunku firmy, czy są to katalogi produktowe, foldery, ulotki, magazyn biznesowy, czy e-book powinny wpisywać się w tożsamość firmy. Projektuję, składam oraz przygotowuję do druku i do wersji interaktywnej.

i

Projekty do druku

Projekty digital

Katalogi interaktywne

h

E-booki

Ulotki składane / Foldery

Kilkustronicowe foldery lub ulotki reklamowe, służące zarówno do celów marketingowych jak i komunikacji wewnętrznej firmy. Kompleksowa usługa: projekt, skład oraz przygotowanie do druku bądź wersji Digital.

Katalogi firmowe / wizerunkowe

Doskonałe aby zaprezentować swoją firmę, markę oraz ofertę. Oparte na identyfikacji wizualnej oraz Key Visual stanowią kolejny element w kreowaniu wizerunku firmy. Katalogi mogą być w formie drukowanej, digital oraz interaktywnej (np. zawierające linki, łącza wewnętrzne bądź filmy).

Projektuję również wszelkiego rodzaju raporty, podsumowania – Przedstawione w atrakcyjnej wizualnie formie, zawierające Infografiki, tabelki itp.

Katalogi produktowe

Od katalogów firmowych i wizerunkowych różnią się formą i celem. Są to katalogi zawierająca szczegółową ofertę firmy. Infografiki, opisy produktów oraz zdjęcia, rysunki techniczne itp.
Kompleksowa usługa: projekt, skład, przygotowanie infografik, przygotowanie do druku bądź wersji digital (również wersje interaktywne).

Magazyny

Zarówno firmowe, popularno-naukowe, tematyczne jak i lifestylowe. To doskonała forma na kontakt z klientami oraz kreowanie wizerunku specjalisty. To także świetny pomysł na komunikację wewnątrz firmy.

E-booki

E-booki to obecnie najlepszy sposób na zarabianie na swojej wiedzy i pasji. Jeśli napisałeś e-booka i potrzebujesz pomocy z layoutem oraz składem serdecznie zapraszam. Jeśli zechcesz wzbogacimy twojego e-booka o interaktywne przyciski, łącza, odsyłacze, linki zewnętrzne oraz filmy i pliki dzwiękowe.  Możliwości są ogromne.

CENNIK

Ceny projektów wielostronicowych są zróżnicowane w zależności od rodzaju i ilości pracy.
Jeśli potrzebujesz szczegółowej wyceny zapraszam do kontaktu.

MAsz pytania?

Jeśli interesuje Cię projekt wielostronicowy i potrzebujesz więcej informacji zapraszam do kontaktu. Każdy projekt jest inny, dlatego ceny ustalam indywidualnie. Chcesz skonsultować projekt, napisz.

Projektowanie opakowań

Tworząc nowy produkt musimy pamiętać o wizualnej stronie tego co chcemy sprzedać. Bez względu na to czy jest to produkt spożywczy, przemysłowy czy np. farmaceutyczny wygląd zewnętrzny, czyli opakowanie bądź etykieta to pierwsza rzecz, którą zobaczy nasz klient.

etykiety

opakowania, wykrojniki

wizualizacje

Etykiety / Opakowania  

Jeśli planujesz stworzyć nowy produkt, konieczne będzie przygotowanie nie tylko etykiety czy opakowania ale całościowej i spójnej strategii wizualnej. Projekt etykiety czy opakowania to długi proces, często zaczyna się od przygotowania projektu logo, dopasowania kolorów, materiałów, struktury czy kształtu opakowania. Tutaj każdy detal ma znaczenie. Wprowadzenie produktu na rynek nie kończy się na samym projekcie, konieczne jest też opracowane Key visual, czyli klucza, według którego dany produkt będzie prezentowany.
Nie od dziś wiadomo, że to właśnie wygląd zewnętrzny oraz klimat jaki otacza dany produkt (czyli KV) wpływa znacząco na decyzje o zakupie. 

Chętnie pomogę w przygotowanie projektu, Key Visual oraz materiałów reklamowych.

CENNIK  

Ceny projektów są zróżnicowane i zależą od ilości pracy. 
Jeśli potrzebujesz szczegółowej wyceny zapraszam do kontaktu.      

MAsz pytania?

Jeśli interesuje Cię projekt produktu i potrzebujesz więcej informacji zapraszam do kontaktu. Każdy projekt jest inny, dlatego ceny ustalane są indywidualnie. Potrzebujesz wyceny lub oferty, napisz lub spotkajmy się na kawie :).

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Identyfikacja wizualna jest podstawą marketingowej komunikacji firmy. To cały szereg przemyślanych działań, znaków, kolorów, fontów, zachowań, które tworzą tożsamość marki. Podstawą identyfikacji jest projekt logo, dobór kolorów firmowych i fontów a następnie całościowy Key Visual. Spójna identyfikacja wizualna wpływa na wysoką rozpoznawalność firmy oraz zwiększa zaufanie klientów.

logo + księga znaku

identyfikacja wizualna

Z

KSIĘGA MARKI / key visual

Logo + Księga znaku  

Każda firma powinna mieć logo – czyli znak wizualny. Historia komunikacji poprzez znaki sięga zamierzchłych czasów prehistorii i jest równie aktualna dzisiaj jak kiedyś.
Rolą logo jest wyróżnić firmę/markę na tle konkurencji i pozostać w pamieci na lata. Aby to sie stało logo musi być proste, spójne z tożsamością danej firmy/marki i przede wszystkim oryginalne.

Księga znaku to nic innego jak instrukcja obsługi logo. Znajdziemy tam informacje o kolorystyce, polu ochronnym, możliwych zastosowaniach, użytych fontach.

Identyfikacja wizualna 

Identyfikacja wizualna to spójny system komunikacji firmy. To między innymi rodzaje fontów i kolorów mające identyfikować markę, szablony projektu wizytówek, papieru formowego, firmowych teczek. Jest to podstawowy system komunikacji wizualnej mający na celu ujednolicenie przekazu i pogłębienie tożsamości marki. To taki trzon firmy, który trzyma dyscyplinę we wszystkich działaniach marketingowych oraz strategii komunikacji.

Księga marki / Key Visual

Zawiera w sobie analizę logo oraz opisuje różne elementy graficzne; ulotki, plakaty, materiały na stronę www, ikony, kolorystykę, typografię, czyli wszystko to co tworzy klucz to wizualnej identyfikacji marki.

CENNIK 

Ceny projektów logo oraz identyfikacji wizualnej usystematyzowane są w czterech kategoriach:
NA START – jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z firmą i masz ograniczony budżet, REGULAR, MEDIUM I PREMIUM. Po szczegółową wycenę zapraszam do kontaktu.

green gerden logo
green gerden logo
green gerden logo

MAsz pytania?

Jeśli interesuje Cię projekt identyfikacji wizualnej i potrzebujesz więcej informacji zapraszam do kontaktu, przygotuje dla Ciebie ofertę. Wolisz kontakt osobisty spotkajmy się na kawie :).

OPIEKA GRAFICZNA

To nic innego jak stała współpraca z grafikiem, polegająca na realizowaniu aktualnych projektów w obrębie identyfikacji wizualnej firmy. Doskonałe rozwiązanie w przypadku małych lub średnich firm, które nie mają działu graficzego w firmie oraz jako wsparcie działu marketingu. Często opieka graficzna zaczyna się od stworzenia całościowej identyfikacji wizualnej i jest naturalną konsekwencją udanej współpracy.

Współpraca odbywa się w oparciu o jasne zasady i dogodną formę rozliczenia. 

wsparcie graficzne

CENNIK 

Wsparcie graficzne rozliczam na podstawie wykupionego abonamentu godzinowego lub na podstawie faktury miesięcznej.
Cena za godzinę:
NA DZIEŃ DOBRY (prze pierwszy miesiąc współpracy,  kiedy się poznajemy) – 60 zł/h
CENA REGULARNA – 80 zł/h
PROJEKTY ASAP – liczone są jako 200% czyli 160 zł/h (dotyczy to projektów nagłych, które wymagają bardzo pilnej realizacji i aby je zrealizować muszę przerwać prace nad innymi projektami.)
ABONAMENT – obejmuje pakiety 20h, 40h, 80h i 120h miesięcznie – po szczegółową wycenę zapraszam do kontaktu.

green gerden logo

MAsz pytania?

Jeśli interesuje interesuje Cię współpraca lub masz więcej pytań zapraszam do kontaktu. Chętnie przygotuję ofertę. Wolisz kontakt osobisty spotkajmy się na kawie :).

PROSTY proces

Podstawą efektywnej pracy jest dobry i sprawdzony proces. Jestem zwolenniczką prostych rozwiązań i lubię mieć plan działania. Dobrze przygotowany proces współpracy pozwala zaoszczędzić wiele czasu i ułatwia pracę. 

 

Zobacz moje ostatnie projekty

Zapraszam do zapoznania się z moim portfolio. W ciągu ostatnich 11 lat miałam przyjemność pracować między innymi dla takich firm jak: Solaris Bus & Coach, UMCS, Politechnika Lubelska, Hauster, Perła – Browary Lubelskie S.A., PGK spółka z o. o. czy Burghaus.

Referencje

opinie klientów

Profesjonalne wsparcie graficzne dla każdego działu marketingu. Dominika nie tylko projektuje i dostarcza w terminie, ale przede wszystkim wychodzi z inicjatywą i aktywnie wypracowuje najlepszy możliwy rezultat. Gorąco polecam!

Tomasz Gawłowski
g&co design studio

Polecam firmę Weave Studio z całego serca. Pani Dominika, która jest właścicielką firmy, jest niezwykle profesjonalną i kreatywną graficzką. Wykonała dla mnie wiele projektów graficznych, w tym logo, grafiki do mediów społecznościowych, ulotki i banery. Jestem bardzo zadowolony z jej pracy. Pani Dominika zawsze słucha moich potrzeb (…). Jest otwarta na sugestie i proponuje najlepsze rozwiązania. Jej prace są wykonane z najwyższą starannością i dbałością o szczegóły. Współpraca z Panią Dominiką to czysta przyjemność. Jest bardzo sympatyczną i komunikatywną osobą.

Tomasz Siwczuk
Deemer

„Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą Weave Studio. Pani Dominika z myślą o potrzebach naszej firmy wykonała projekt na wysokim poziomie wykazując się profesjonalizmem oraz pomysłowością.
Dobry kontakt i terminowa realizacja zleconej pracy pozwala nam rekomendować firmę jako wiarygodnego i solidnego usługodawcę.”

Franciszek Josik
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej

Z firmą Weave Studio podjęliśmy współpracę w marcu 2023 roku. Pani Dominika Banaszak przygotowała dla nas materiały graficzne do międzynarodowej konferencji Beyond Language, materiały graficzne do kursu Szkoła Tutorów Akademickich UWr oraz logo Kolegium Międzydziedzinowych Studiów Indywidualnych Uniwersytetu Wrocławskiego.

Jesteśmy zadowoleni z przebiegu współpracy z firmą Weave Studio, sprawności działania oraz świetnej komunikacji.

Nasze doświadczenie z firmą Weave Studio pozwala nam rekomendować jej usługi i polecić tę firmę jako solidnego partnera do współpracy.

prof. dr hab. Piotr P. Chruszczewski
Uniwersytet Wrocławski

„Bardzo polecam współpracę ze Studiem! Współpracujemy przede wszystkim w zakresie składu wydawnictw drukowanych. Projekty, które otrzymuję, zawsze są dopasowane do specyfiki branży, nowoczesne i na bardzo wysokim poziomie estetycznym. Szalenie miła współpraca!”

Agata Barnaś
Solaris Bus & Coach

„Polecam współpracę z Weave Studio – przesłane projekty są dopracowane, spójne kolorystycznie. Pani Dominika potrafi wstrzelić się w gust i oczekiwania. Do tego sprawna realizacja i profesjonalne podejście.”

Malwina Czerska
Kancelaria Fidelitas

Pani Dominika świetnie zna się na rzeczy i potrafi zaskoczyć kreatywnymi koncepcjami. W moim przypadku było to logo dla mojej firmy. Propozycje projektów dostałem błyskawicznie a gotowym logotypem również mogłem się cieszyć w bardzo krótkim czasie. Po prostu rzetelna firma, gorąco polecam!

Damian Bondyra
Fotograf

dlaczego warto?

Przede wszystkim masz do dyspozycji konkretną osobę, z którą zawsze możesz porozmawiać i na spokojnie omówić wszystkie nurtujące Cię kwestie. Najważniejsza we współpracy z klientem jest dobra komunikacja i otwartość.

 

dobra komunikacja

Niezadane pytania i niedopowiedziane kwestie to zawsze dłuższy proces projektowania, dlatego stawiam na dobrą komunikację. Zadaję pytania i odpowiadam na pytania. Przede wszystkim staram się zrozumieć wizję klienta i podpowiedzieć najlepsze rozwiązania.

JASNE ZASADY

Współpracę zaczynam od uporządkowania wszystkiego w postaci umowy. Lubię jasne i uczciwe zasady. Dobrze sporządzona umowa pozwala zaoszczędzić wielu nieporozumień.

zawsze na czas

Nie ma projektów na wczoraj, bywają projekty na ASAP i to jest ok. Pomijając te wyjątkowe sytuacje, zawsze czas realizacji jest ustalony na początku współpracy. W przypadku większych projektów, preferuję podział na etapy. Dotrzymanie terminów to jeden z moich priorytetów. Zawsze dostarczam projekty na czas.

kreatywność

Każdy projekt traktuję jak wyzwanie dające wiele możliwości twórczych. Staram się znaleść perełki w briefie przekazanym rzez klienta oraz historii firmy, aby każdy projekt był wyjątkowy i zawierał „to coś”.

spójność

Każdy kolejny projekt wpływa na tożsamość firmy i na to jak jest odbierana przez klientów, dlatego tak ważna jest spójność komunikacji wizualnej. Podstawą wizerunku firmy jest SIW – System Identyfikacji Wizualnej, to na niej powinny opierać się działania w zakresie komunikacji i kreacji graficznej.

przejrzystość

Nie lubię przekrzyczanych projektów z milonem fontów i kolorów. Lubię proste rozwiązania, dużo światła i charakterystyczne akcenty. Uważam, że mniej znaczy wiecej a Science fiction dobrze sprawdza sie w filmie.